Bootstrap

DETTE ER VINDSKOLEN

Bli med å lek i vinden med oss

Vindskolen er en nyoppstartet kiteskole som har base midt på kysten av Jæren.

Den er drevet av en ung ildsjel, Valentin Launay, som i over 10 år har lekt langs Jærens kystlinje.

Etter å ha opparbeidet erfaring og kunnskap både lokalt og i andre verdensdeler, kan han nå endelig lære bort sportene kitesurfing, wingfoiling og surfing gjennom egen skole.

Resultatet er en oppskrift på hvordan kurs skal gjennomføres, slik at vi kan sikre deg at DU kommer til å ha det GØY på kurs hos oss!

HVORFOR VELGE VINDSKOLEN?

For å sikre en god opplevelse for deg og din gruppe hos en profesjonell og seriøs aktør som oss, Vindskolen

KUNNSKAP & SERVICE

Vår kunnskap fører til at vi kan levere service i aller høyeste kvalitet. Gjennom kursing og kiting i forskjellige verdensdeler og over 10 år med erfaring langs kysten av Jæren, vil vi gi deg valuta for pengene.

FLEKSIBILITET

Vi er fleksible i tidene våre for når kursene blir holdt. Fordi du som kunde skal få en bedre opplevelse. Man kan ikke styre vind og vær, men man kan endre dato og tiden på kurset.

ERFARING

Vi har en bred mengde erfaring i alle ledd som få andre aktører har. I alt fra kurs, til salg av utstyr, kan du være sikker på at du får den beste servicen og veiledningen du trenger hos oss!

KVALITET

Vi ønsker å levere kurs og opplevelser av høyest mulig kvalitet, i alle ledd.

SIKKERHET

Vi fokuserer på sikkerhet for å få tryggest mulig opplæring og best mulig opplevelse i vannet og på snø. Vi tar din sikkerhet alvorlig.